16.9.2008

איפה היית ב48?

ביימים אלו אנחנו מסימים את העבודה בשיווק של סמסטר אביב בטכניון (איזה מזל שיש אינטרנט) אז בבקשה תקדישו מספר דקות כדי לענות על השאלו הזה בהקדם האפשרי (עד רביעי על הבוקר, אבל עדיף קודם...): י
http://spreadsheets.google.com/viewform?key=pP83gs54l1mu7gBTIM57FfA

--------

הרבה אנשים בעולם התלהבו מהססמא הסינית לאולימפיאדה, "הבלתי אפשרי הוא לא כלום", והרבה אחרים דווקא לא התלהבו כי הם מכירים כבר מהעבר את הססמא הצה"לית הוותיקה "מה שקשה עושים מיד, בשביל הבלתי אפשרי - תן לנו כמה דקות"
בכלל, ישנם ביטויי לשון, שנחקקים עמוק בתודעה שלנו, ולפעמים עולים בסיטואציות לא קשורות.
אני לא יודע כמה מכם זוכרים, אבל בשבוע הראשון שלי בארה"ב בפעם הקודמת, צעקתי על הישראלי שעמד לפני בתור לברזיה "יאללה, אתה גומר את כל הכנרת!"
השבוע עשיתי את שיעורי הבית הראשונים שלי בעבודת צוות. האמת, שלא היה קל בכלל... וגם מהצוות... לא ממש הייתי מרוצה.

בכל מקרה, באחד השלבים שהיה קטע משש קשה אמרה "סו" בדאגה:
Oooooo.... how we are going to do that?

ואני, ללא היסוס עניתי לה בשליפה

Don't worry! we will do what we did in 48....

היא משום מה לא ממש הבינה מה אני רוצה ממנה....


-----
התשובה לחידה של שבוע שעבר (ואז גם יוגרלו הגרסים) י
מדובר בנוסע זַקֵן באוטובוס.
גם שהייתי בן 8 לא הצחיקה אותי הבדיחידה הזו, אבל כל מה שניסיתי להגיד, בצורה מסובכת במיוחד, שבאוטובוסים העתיקים כאן, עדיין מושכים בחוט כדי לאותת לנהג לעצור בתחנה הבאה.
מה שגם מאוד לא הגיוני בעיר הזו, זה שהנהגים לא פותחים את הדלת האחורית (כי כנראה שמהנדס תעו"נ לא מוצלח במיוחד החליט שכשיוצאים מהעיר צריך לשלם ביציאה) ולכן, צריך לעבור הרבה אנשים באוטובוס הצפוף עד שיוצאים החוצה.... אני מנסה לחשוב מה היה קורה אם גם כאן באוטובוסים היו מסתובבות ילדות בנות 19 עם אמ16 ארוך... י

------

קובי ליברמן, חבר שלי מהמחנה קיץ בארצות הברית החליט שהוא נכנס ראש בראש עם סיגל דקל, והתחיל לעצב אופנה, יהיה להם דוכן עם החולצות שלהם בטי מארקט של חיפה ב-3-4 באוקטובר, אז אתם מוזמנים לבקר, ואם תגידו שאייל מהכרמלית שלח אותכם, (ויהיו מספיק אנשים כאלו) אז אני אפילו אולי אקבל חולצה חינם.
האתר שלהם:
http://www.gogmagog.co.il/

-----

אז יש לי הרבה דברים לעשות, עבודה בשיווק, והרבה שיעורי בית כאן,
תעדכנו גם מה קורה איתכם.

טיסה נעימה לכל היוצאים לחופשת קיץ! י

אין תגובות: