22.8.2008

חפץ חשוד

משחקי מציאות

כשרוצים לדרג משחקי מחשב "מציאותיים" (סימולטורים) בדרך כלל אחד מהמדדים הראשונים שלהם הם עד כמה הם דומים ל"חיים האמתיים" . אני זוכר שבפעם הראשונה שביקרתי בארה"ב, הדבר הראשון שאמרתי כשראיתי את הרחוב של בית דודתי היה "זה נראה כאן בדיוק כמו במחלק העיתונים" - משחק מחשב משנות השמונים.

היום, יוני אסף אותנו לאירוע "פלאפל" של ארגון הסטודנטים היהודיים. הוא אסף אותנו במכונית "סאב קונברטיבול" ישנה. מכונית עם גג נפתח - שכמו בסרטים כדי להכנס למושב האחורי אפשר פשוט לקפוץ מבחוץ.
בעודנו נוסעים ברחובות פיטסבורג, ובעודו מעביר תחנות ברדיו, ממש הרגשתי כאילו אני צופה על מישהו שמשחק במשחק
GTA
אפילו לרגע היה נדמה לי שהקריין העבירי לפרסומות שאני שומע
Would you like a giraffe?
פשוט בדיוק אותו דבר (רק בלי הקטע של היריות.... וגם לא דרסנו אף אחד...)י

----
חפץ חשוד.

השבוע, כשנסעתי באוטובוס, בעודי מתעורר (ומי נסע איתי פעם באוטובוס - יודע שזה מה שאני עושה שם) הבחנתי בתיק קשיח בגודל בינוני לידי.
הבטתי לימין, ולשמאל, וראיתי שאין אף אחד סביבי, פרט לתיק שבהה בי בחזרה (ובעצב...). והרי אני יודע, ואת יודעת, שבחפץ חשוד אסור לגעת - וגם לא להתקרב!, אבל הבעייה הייתה שכבר הייתי קרוב. וזה כמובן עורר את הבעייה הלוגית, אם כבר התקרבתי, אז מותר לי גם לגעת? י
בעוד האוטובוס ממשיך בנסיעתו התחבטתי עם עצמי מה עלי לעשות, הרי אני יודע שאם הם יחשבו שזה פצצה, הם יפנו חצי עיר. אז חשבתי לעצמי שהדבר הנכון הוא "ברומא התנהג כרומאי". הבעייה היתה שאני לא יודע איך מתנהג רומאי (ובעצם, אני בכלל לא ברומא)י
ניגשתי לנהג ברוגע, ואמרתי לו: " יש כאן תיק..... אני לא יודע למי הוא שייך.... איך אף אחד לידו...." י
ללא היסוס הוא ענה לי:
"kwj al; virejv ijv asdv"
מה!? שאלתי בנימוס
אז הוא אמר שוב, הפעם יותר לאט " תביא את זה לכאן" י
נעצרתי שנייה.... הרי בכל זאת הוא אמר לי הרגע לגעת בחפץ חשוד.... י
אבל בגלל שאני כבר שבוע בפיטסבורג, ואני יודע שכאן באוטובוסים הנהג שלנו תמיד חברמן, אז אי אפשר להגיד לו לא.
אז אחזתי את התיק בעדינות, כמו שעושים החבר'ה של ס"פ בסרטים, ובמינימום טילטולים, כדי לא לעורר את המרעום, הושטתי אותו לנהג. הוא הבתגובה השליך את זה על הרצפה משמאלו, אחרי שהוא חבט את זה בקיר.
כנראה שכאן, תיק שמישהו שכח, הוא סתם תיק שמישהו שכח, ולא "עומסי תנועה עד מורשה בגלל חפץ חשוד" י
--------
סיימנו את השבוע השני שלנו בפיטסבורג.... העניינים מתחילים להתבהר קצת יותר. נרשמנו לקורסים, יש מערכת שעות וביום שני מתחילים הלימודים.

את סוף השבוע נבלה בלהתקדם עם העבודה בשיווק, בפסיכולוגיה, ובאפיו"ח של הסמסטר הקודם! (איזה כיף!)י

שבת שלום, והמשך צפייה מהנה! י
(ורפואה שלמה לכל החולים!)

2 תגובות:

Mosh אמר/ה...

היי קופס!!
פיטסבורג?? מערכת שעות?? ארה"ב ??

מה קורה כאן???

מתי נסעת ולמה, ומי בכלל -- וכמה?

מוש

Unknown אמר/ה...

מה עם תמונות? עוד לא קנית מצלמה? מה יהיה איתך? זה מקצוענות זה???
ומה זה לעזאזל אפיו"ח?