15.3.2009

חזל"ש!


אחרי שהתאוששתי קצת מהמסיבות בקרנבל, ואחרי שביקרתי באתרי התיירות המחייבים בריאו דילגתי לעיירה קצת יותר שקטה שנקראת על שם המשורר הלאומי של המקום. כאן במקום לגור בהוסטל אני גר אצל משפחה ממש נחמדה שמתייחסת אלי ממש יפה, והם אפילו נותנים לי להשתמש ברכב שלהם.
בעיר השכנה, במרחק של כ 20 דקות נסיעה, המשיך הקרנבל. כאן גם כל האנשים מתחפשים לכל מני דברים משונים, והילדים ממש משקיעים.

בגלל שפיספסנו בברילוצ'ה את הטיול ג'יפים המפורסם של חורחה, השבוע אני יוצא לטיול ג'יפים שרבים מתושבי האזור עושים לפחות פעם בשנה.
למעשה מדובר בחבילת "הכל כלול" ולא צריך להביא כלום!
מקבלים בדואר מכתב עם התאריך, וכרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית. כשמגיעים למקום (שהוא פחות מ4 שעות נסיעה מאיפה שאני) מקבלים בגדים, אוכל ואפילו נעליים! (הן לא ממש נוחות, אבל מילא). המגורים לא משהו, והשעות לא שעות, אבל בסה"כ החבר'ה ממש נחמדים, והנופים יפים.
מדי פעם גם עוברים רכבים כבדים יותר, אבל הכל מתואם מראש ויש לכולם ווקי טוקי כדי להגיד איפה הם. יש כל מני פירוטכניקה (פחות יפה מהזיקוקים, אבל יותר רועשת). אז אומנם רוב הזמן האוכל ממש לא טעים, אבל מה שממש מגניב, שהכל בחינם לגמרי!!! (אפילו אמרו לי שאני אקבל כ 100 שקלים ליום)
קוראים לאטרקציה הזו "Fill-Ups", אני לא מבין איך לא היה את זה בפוקון...

מיד לאחר האטרקציה הזו, אני חוזר ללימודים בטכניון (למעשה אני מפסיד את הימים הראשונים של הסמסטר בשביל זה, אבל מה זה משנה...)

אז ככל הנראה כאן תמו שידורינו לסמסטר זה, למקרה שפספסתם רשומה כלשהי, כולן מפורסמות כאן. אלבום התמונות יתעדכן בסוף השבוע.

אני רק אנצל את הבמה כדי לפרסם לכם אירוע נהדר שייתקיים בא' חול-המועד פסח, ביום שישי ה10.4.09. (רישמו ביומן!)
היום יתקיים ביער עופר (15 דקות מחוף הכרמל) והוא יהיה מלא בפעילויות מאוד נחמדות (טיולי אופניים, טיולים רגליים, ניווטים לכל המשפחה וניווטים תחרותיים, חידונים, שירה בציבור, שיעורי ריקוד ועוד ועוד) אני מזמין את כולכם להשתתף (זה כמובן בחינם) והיות ואני חלק מהצוות המארגן, אני גם מבקש מכולכם להשתתף.
לפרטים נוספים הכנסו לאתר http://www.ataraz.org/frazday.htm
או שפשוט התקשרו אלי (חזרתי לארץ אם עוד לא הבנתם.....)

הייתי בפריס עוד לא ברומא,
ראיתי את שבעת פלאי תבל.
באמריקה הצפונית וגם דרומה
אך אין מקום כמו ארץ ישראל !

וכמו גלויות של נוף יפות
תמונות בזיכרוני עפות
כמו בעד עדשה של מצלמה
בתרמילי אותן אשא
בכל מקום לכל מסע
קטעי פסיפס מתוך תמונה שלמה

שלום לך ארץ נהדרת
עבדך הדל נושא לך שיר מזמור
גם אם לעיתים נודד אני על דרך
מה טוב לנדוד אך טוב יותר לחזור

צריחי המגדלים בירושלים,
וסמטאות השוק הצבעוני.
עתודאים מכתתים רגליים,
כדי לשמור מקום בכיתתי.
את האביב בספריה,
את המתרגל והמרצה,
את החלה ואת נרות שבת.

את ים המלח מול אדום
ואשת לוט צופה לסדום
ובקיץ שוב למלחמה.

שלום לך ארץ נהדרת
עבדך הדל נושא לך שיר מזמור
גם אם לעיתים נודד אני על דרך
מה טוב לנדוד אך טוב יותר לחזור

האינטגרל הלא מסויים שבמחברת,
והאות היוונית מעל.
והרגשת הבית המוכרת,
בתוך עורקי זורמת כמו חשמל.

פלאפל זהר והחתוליה,
שווארמה חאזן עם שתייה,
ובליינים בפאב שבשכונה.
את הכרמלית ואת הים,
אחד אחד ואת כולם,
תמיד קורצים אומרים ברוך הבא!

שלום לך ארץ נהדרת
עבדך הדל נושא לך שיר מזמור
גם אם לעיתים נודד אני על דרך
מה טוב לנדוד - אך טוב יותר לחזור
!

אין תגובות: